Garantinis aptarnavimas

  • Pagal suteiktą gamintojo garantiją atliekame nemokamą techninę priežiūrą ar gedimų šalinimą mobiliesiems telefonams ar planšetiniams kompiuteriams (įrenginiams).
  • Garantinis taisymas netaikomas, jei pastebimi pašaliniai įrenginio pažeidimai, išsamiai aptarti kartu su mobiliuoju įrenginiu įsigytame pirkimo dokumente ar jo prieduose.
  • Pašalinus visus gedimus – įrenginio garantija galios toliau, bet ne trumpiau nei 90 d.
Norint pasinaudoti garantinio taisymo paslauga, kartu su mobiliuoju įrenginiu reikia pateikti:
  • Įsigijimą liudijantį dokumentą (čekis su garantine pažyma, sutartis ir pan.). Dokumente turi matytis: data, pardavėjas, pirkimo kaina, modelis, serijinis arba IMEI kodas.
  • Su gedimu susijusius priedus (įkrovilį, USB laidą, adapterį ar kt.). Pavyzdžiui: Įkroviklis būtinas įrenginiui neįsijungiant, esat krovimo ir baterijos problemoms.
Bendradarbiaujame su didžiausiais pasaulio mobiliųjų įrenginių gamintojais. Pilną MTTC aptarnaujamų įrenginių sąrašą rasite šioje nuorodoje.