Gamintojo garantinės ir jų ribojimo sąlygos pateikiami mobiliosios įrangos naudotojo vadovuose, naudojimo instrukcijose, garantinėse pažymose ar kitoje gamintojo oficialiuose šaltiniuose pateikiamoje dokumentacijoje.
Statistika: MTTC per mėnesį apriboja iki 8 proc. visos mobilios įrangos garantijų. Pagrindinė priežastis – vartotojo instrukcijose numatytų sąlygų nesilaikymas.
Dauguma atvejų gamintojo garantija netaikoma:
- sunaudojamoms, nusidėvinčioms dalims, pvz., baterijoms, korpusinėms dalims arba apsauginei dangai.
- esant menkam pažeidimui, įskaitant įbrėžimus, įlenkimus ir apgadintas plastikines jungčių dalis (bet tuo neapsiribojant);
- jei gedimas įvyko dėl to, kad produktas buvo naudojamas su kitu produktu;
- įvykus gedimui dėl nelaimingo atsitikimo, piktnaudžiavimo, netinkamo naudojimo, kontakto su skysčiu, gaisro, žemės drebėjimo arba kitos išorinės priežasties;
- įvykus gedimui dėl produkto naudojimo ne pagal naudotojo vadovą, technines specifikacijas arba kitas paskelbtas gamintojo produktų naudojimo gaires;
- produktui, kuris buvo modifikuotas siekiant pakeisti funkcines galimybes arba charakteristikas be gamintojo leidimo;
- atsiradus trūkumams dėl įprasto nusidėvėjimo arba dėl įprasto produkto senėjimo;
- jei pašalintas arba nutrintas produkto serijos numeris
- jei produktas yra vogtas arba gamintojas pagrįstai mano, kad produktas yra vogtas, remdamasi teisėsaugos institucijų pateikta informacija.
- produktams taisytiems reikiamų gamintojų įgaliojimų neturinčiuose techniniuose priežiūros salonuose.
Garantijos sąlygų pažeidimų pavyzdžiai.
Mechaniniai pažeidimai (žalia linija žymi, kad telefono vidinis ekranas yra pažeistas/ suspaustas ar kt):