MTTC komanda supranta, kiek keblumų gali sukelti mobilaus įrenginio gedimas, tad visada siekiame klientui suteikti visokeriopą pagalbą.
Esant neaiškumams prašome kreiptis:
MTTC komanda supranta, kiek keblumų gali sukelti mobilaus įrenginio gedimas, tad visada siekiame klientui suteikti visokeriopą pagalbą.
Esant neaiškumams prašome kreiptis:
Mūsų komanda siekia, kad aptarnavimas būtų malonus ir aiškus, tačiau jeigu visgi turite pastebėjimų ar nusiskundimų prašome juos pateikti [email protected] .
Standartinis skundo atsakymo laikas iki 14 dienų.
Kai kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:
Jeigu MTTC pateiktas atsakymas Jūsų netenkins arba laiku jo nepateiksime, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – VVTAT (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. [email protected], tel. 85 262 67 51, www.vvtat.lt).
Jei kreipiatės į VVTAT, svarbu žinoti:
Norėdami pateikti prašymą, užpildykite Tarnybos nustatytą formą, kurią rasite čia.
Su prašymu pateikite pirkimą patvirtinančio dokumento kopiją bei kitus aplinkybes patvirtinančius dokumentus.
Užpildytą ir pasirašytą prašymą su priedais išsiųskite Tarnybai pasirinktu būdu: paštu, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu [email protected] arba faksu (8 5) 279 1466.
Kai dėl neteisminio ginčo sprendimo kreipiamasi internetu:
Vartotojas dėl savo pažeistų teisių gynimo taip pat turi galimybę pradėti neteisminio ginčo sprendimo procedūrą internetu per šią Europos Komisijos pristatytą centralizuotą elektroninę platformą.