Kaip užregistruoti taisymą?
1. Tituliniame puslapyje, paieškos lauke įvesk savo sugedusio įrenginio modelį, sistemai parodžius tinkamą modelį paspausk ant eilutės, pvz „ Huawei..."
2. Atsidariusiame lange matoma informacija:
- Centre - informacinis kainoraštis (spausti „Daugiau“ jei nematoma reikiama pozicija), jei įrenginys garantinis – darbai atliekami nemokamai.
- Dešinėje - remonto užsakymo forma.
3. Remonto užsakymo formoje įvesk:
- IMEI: surink kombinaciją *#06# .
- Gedimo simptomus (pasirinkti iš sąrašo).
- Gedimo apibūdinimą (kaip atkartoti gedimą?) Taip pat jei yra uždėtas ekrano kodas, prašome jį nuimti arba nurodyti.
- Priedai siunčiami su telefonu (pasirinkti iš sąrašo).
- Svarbu: dėl tavo duomenų saugumo - juos ištrinsime.
- Jei įrenginys yra garantinis – pažymėk varnele “Garantinis remontas?”.
4. Spauskite „Toliau“.
5. %veskite savo vardą, el. pašto adresą.
6. Pasirinkite būdą kaip pristatysite įrenginį į MTTC:
Apie pristatymo būdus ir jų kainas: https://www.mttc.lt/irangos-registracija-ir-pristatymo-budai/
7. Jei įrenginys yra negarantinis mokėti reikia per Payserą sistemą (atsiunčiame el. laišką su mokėjimo nurodymu, po atlikto mokėjimo taisymo darbai tęsiami).
8. Susipažinkite su MTTC sąlygomis ir taisyklėmis ir spauskite „Užsakyti“.
9. Pasirinkus kurjerį: jis atvyks per 2-3d.d.