• Registruotis
  • Partnerių portalas

    Naudinga informacija

    Mobiliųjų įrenginių garantinės sąlygos


    Ribota garantinė priežiūra atliekama iki paskutinės ribotos garantijos laikotarpio dienos, kai be jokio papildomo užmokesčio šalinami įvairūs prietaiso defektai, atliekami priežiūros ir remonto darbai.

     
    Ribotas gamintojo garantijos laikotarpis
     
    Garantinis laikotarpis prasideda, kai originalų mobilųjį telefoną ar jo priedų įsigyja galutinis vartotojas, ir baigiasi tą dieną, kuri nurodyta prietaiso garantinėje pažymoje ar kitame įsigijimą liudijančiame dokumente. Atskiroms prietaiso dalims gali būti suteikta skirtingo laikotarpio garantija (priedams, korpusinėms dalims ar kt.) Ribotas gamintojo garantijos laikotarpis nepratęsiamas, jei galutinis pirkėjas prietaisą perparduoda.
     
    Nokia mobiliųjų įrenginių garantinės sąlygos
    Samsung mobiliųjų įrenginių garantinės sąlygos
    Apple mobiliosios įrangos garantinės sąlygos
    Sony mobiliosios įrangos garantinės sąlygos
    HTC mobiliosios įrangos garantinės sąlygos (Anglų klb.)
    Motorola mobiliosios įrangos garantinės sąlygos (Anglų klb.)
    LG mobiliosios įrangos naudotojo vadovai ir garantinės sąlygos
    Huawei mobilios įrangos naudotojo vadovai ir garantinės sąlygos (Anglų klb.)
    Prestigio mobiliosios įrangos garantinės sąlygos (Anglų klb.)
    CAT mobiliosios įrangos garantinės sąlygos (anglų klb.)
    ZTE, Blackberry, Option, Estar, Alcatel  mobiliosios įrangos garantinės sąlygos

     

        Autorizuotas aptarnavimo centras
    Dalintis